SDL Tridion Sites 9.1 nu beschikbaar

SDL's platform voor webcontentmanagement (WCM) helpt klanten met een intelligente benadering van digitale content via integratie van CRM-, e-commerce- en DAM-platformen

SDL (LSE: SDL), een wereldwijde marktleider op het gebied van contentcreatie, -vertaling, -beheer en -levering, introduceert vandaag SDL Tridion Sites 9.1, het nieuwste SDL-platform voor webcontentmanagement. Het platform vergroot de efficiëntie van marketeers en digitale teams, en biedt gebruikers uit de volledige organisatie gecentraliseerde toegang tot content- en databibliotheken. Zo wordt de levering van relevante digitale content aan een wereldwijde doelgroep nog eenvoudiger.

Marketeers willen graag een persoonlijke digitale experience verzorgen, maar hebben moeite om alle content snel genoeg te verwerken voor een internationale doelgroep. Technologieën die niet goed samenwerken, de noodzaak om systemen van derden te gebruiken en handmatige processen zijn hier debet aan. Het gevolg is een bijzonder inefficiënt contentproces.

De nieuwste versie van SDL Tridion Sites verhelpt deze problemen door organisatie- en technologiesilo's weg te nemen. De efficiëntie van het volledige contentmarketingproces wordt vergroot en er wordt maximaal rendement uit IT-investeringen gehaald. SDL Tridion Sites 9.1 biedt marketeers met name de volgende mogelijkheden:

• Automatisering van contentgebaseerde marketing: Breng het aantal handmatige taken terug, voorkom duplicatie van content en zorg dat wereldwijd verspreide teams gemakkelijk kunnen samenwerken in een geïntegreerde omgeving met snelle toegang tot informatie uit alle content- en gegevensbibliotheken.
  • Slimmer gebruik van content: Combineer eenvoudig verschillende typen content om bij elke stap van het klanttraject een mediarijke experience te bieden.
  • Nieuwe benadering van doelgroepen: Communiceer snel en eenvoudig via elk bestaand of opkomend digitaal kanaal en apparaat, en gebruik intelligente messaging om merkloyaliteit en ambassadeurschap te stimuleren.
  • Inkomsten uit digitale middelen: Voeg eenvoudig e-commercefunctionaliteit toe aan digitale kanalen ter ondersteuning van zakelijke groei.

Via het nieuwe SDL Tridion Integration Framework kan SDL Tridion Sites eenvoudig in allerlei verschillende technologieën worden geïntegreerd. SDL heeft op basis van dit framework connectors voor SAP Commerce Cloud en Salesforce CRM gereleased en gaat ook nog een connector voor Aprimo DAM uitbrengen. De partnercommunity heeft al een integratie voor Bynder DAM ontwikkeld en er volgt nog meer.

"We zijn erg blij met de grote verbeteringen van SDL Tridion Sites. Nu kan iedereen die betrokken is bij het contentproces elk gewenst type digitale content publiceren voor elke markt", zegt Jim Saunders, Chief Product Officer bij SDL. "Het dagelijkse werk van webredacteuren wordt bijvoorbeeld vereenvoudigd dankzij één overzicht met alle assets en gestroomlijnde functionaliteit voor het beheren, bewerken, vertalen en leveren van alle soorten content. De voorgeïnstalleerde connectors, add-ons en accelerators zorgen dat integraties snel kunnen worden geactiveerd en gemakkelijk te upgraden zijn."

"Bedrijven hebben moeite om alle verschillende technologieën, systemen en processen in goede banen te leiden en dat beperkt ze vaak in het leveren van de uitzonderlijke experience die klanten nu wensen", legt Marc Vieleers uit, CEO van EXLRT. "SDL Tridion Sites 9.1 biedt die benodigde flexibiliteit, voorkomt dat vendors gebonden zijn aan één leverancier en vereenvoudigt contentprocessen door bestaande technologieën met elkaar te integreren. Zo kan klanten een aantrekkelijke en mediarijke experience worden geboden."

SDL Tridion Sites is een krachtige webcontentmanagementoplossing die sinds 2001 ononderbroken bij de beste WCM-vendors in het Gartner Magic Quadrant voor Web Content Management staat vermeld. Sinds kort wordt het door brancheanalist Ars Logica bovendien tot de beste twee WCM-platforms gerekend. SDL Tridion Sites 9.1 helpt bedrijven effectief marketing-, sales- en productcontent voor wereldwijde online, digitale en mobiele kanalen te maken en de integratie ervan te beheren. Zo ontstaat een naadloze digitale experience. SDL Tridion Sites kan voor een onbeperkt aantal sites, kanalen, talen en merken worden gebruikt en optimaal in bestaande technologieoplossingen worden geïntegreerd. Zo gaan eerdere investeringen in technologie niet verloren.

Over SDL Tridion Sites

Ontdek hoe SDL Tridion Sites u kan helpen doelgroepen over de hele wereld te bereiken.

Over SDL Machine Translation

Meer informatie over de toonaangevende machinevertalingstechnologie van SDL.

Over SDL

SDL (LSE: SDL) is wereldwijd koploper in de creatie, vertaling en levering van content. Al meer dan 27 jaar helpen we bedrijven effectief te communiceren en significant betere resultaten te behalen. Dit doen we door klanten overal ter wereld relevante ervaringen te bieden op meerdere contactpunten.

Wilt u meer weten? Ontdek op sdl.com/nl waarom 90 van de 100 grootste internationale bedrijven op ons werk vertrouwen. Volg ons op Twitter, LinkedIn en Facebook

Copyright © 2019 SDL plc. Alle rechten voorbehouden. De naam SDL en het logo en product- en servicenamen van SDL zijn handelsmerken van SDL plc en/of haar dochterondernemingen en zijn mogelijk gedeponeerd. Overige bedrijfs-, product- of servicenamen zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.